اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود معرفی کرد که برای شرکت ها طراحی شده بود و دست آنها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام باز خواهد کرد. البته این مورد با استقبال خوبی روبرو خواهد شد، اما بعید است که هنوز اکانت اینستاگرام خود را نفروخته باشید. به همین دلیل خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری در اینستاگرام چیست و چه مزایایی برای شما دارد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ شکی نیست که اصطلاح کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و باید بیشتر در مورد آن بدانید. حتما صفحه ای با دکمه یا دکمه هایی در بالای صفحه پیدا کرده اید تا با صاحب صفحه از طریق تلفن یا ایمیل یا آدرس صفحه در قالب یک لینک در بیو تماس بگیرید. با کلیک روی آن وارد نقشه گوگل می شوید و موقعیت فروشگاه را روی نقشه نشان می دهد.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، به ویژگی های جالب و کاربردی دسترسی خواهید داشت که می تواند به شما در مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. همچنین می توانید به راحتی حساب خود را به نمایه تجاری و بالعکس تبدیل کنید. نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه پروفایل تجاری خود را در اینستاگرام تغییر دهید: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به پلتفرم بروید. در “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram از شما خواسته است که به صفحه تجاری فیس بوک متصل شوید (توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید). یک دسته برای نمایه/کسب و کار خود انتخاب کنید. اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید. این همه کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام یک آموزش ویدیویی دارد که گام به گام نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی را به شما نشان می دهد: تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی نیز آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید و در قسمت «تنظیمات تجاری» روی «بازگشت به حساب شخصی» کلیک کنید.Instagram از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تأیید روی «تغییر برگشت» کلیک کنید. به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه شرکت خود بازگردید. اکنون که نحوه تغییر را میدانید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری میکنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: قبل از این شرایط، کاربرانی که از پروفایل بازدید میکنند باید بررسی شوند. . آنها از شخص ثالث استفاده می کنند (رایگان نیست). اما اکنون حساب های تجاری اینستاگرام داده های آماری جامع تری به نام بازدیدهای مربوط به پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب خود به عنوان یک کسب و کار، شناسایی شما به عنوان یک کسب و کار برای مشتریان آسان تر خواهد بود، سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای خود مانند جنسیت، سن و مکان 2 ارائه دهید. امکان افزودن دکمه تماس نیز مفید است. به عنوان یک حساب کاربری با اطلاعات شرکت، امکان افزودن دکمه تماس به نمایه خود نیز وجود دارد.وقتی شخصی روی دکمه کلیک میکند، میتوانید تنظیم کنید که به شما ایمیل بزند، با شما تماس بگیرد یا نقشهای برای نشان دادن موقعیت مکانی شما ارائه دهد.شرکت شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد می کنید، از شما خواسته می شود شرکت خود را انتخاب کنید. بنابراین زمانی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود متصل می کنید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از ناامید کننده ترین چیزها در مورد اینستاگرام، از نقطه نظر بازاریابی، این است که اغلب نمی توانید از لینک های کلیکی استفاده کنید. بله، تنها پیوندی که می توانید استفاده کنید پیوندی است که از نمایه شما می آید. اما استوری های اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم. یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است، با این حال، امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام برای همه در دسترس نیست. شما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید.مرور محتوای خصوصی به عنوان یک مالک حساب تجاری، میتوانید محدود کنید چه کسی میتواند شما را بهعنوان شریک تجاری برای محتوای انحصاری در پیامهایتان برچسبگذاری کند.این یک ویژگی مفید است که باعث میشود کاربران اینستاگرام برند شما را با تایید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای مشاهده مطالب تگ شده، پروفایل خود را باز کرده و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. یک منوی کناری باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید از اینجا روی دکمه تنظیمات کلیک کنید و به تنظیمات تجاری بروید. برای روشن کردن Require authentication می توانید از دکمه جابجایی استفاده کنید. همچنین میتوانید فهرستی از «حسابهای تأییدشده» ایجاد کنید که میتوانند بدون تأیید شما محتوا را در حساب شما آپلود کنند.
درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام
.