بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

فریبا نادری (متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران) هنرمند ایرانی می باشد. فریبا نادری به طور تصادفاً داخل خردمند بازیگری شد و با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد. در ادامه زندگی‌نامه فریبا نادری هنرمند قوی ایرانی را خواهید دید با ما همراه باشید.

خلاصه از زندگی‌نامه فریبا نادری:

بی.

فریبا نادری

تولد: سال ۱۳۶۳
ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگری مدلينگ
سال‌های تلاش:  از ۱۳۸۲ تا اکنون
همسر: مهرداد طباطبایی

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

 عکسهای فریبا نادری

زندگی‌نامه فریبا نادری:

فریبا نادری زاده ۱۳۶۳، هنرمند و مدیر بازرگانی ایرانی می باشد. فریبا نادری به طور تصادفاً داخل خردمند بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» سبب شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به منزل داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل می باشد، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

فریبا نادری می‌گوید: در سال ۱۳۶۳ به دنیا آمدم، از خردسالی دلباخته بازیگری بودم و بزرگ‌ترین آرزویم این بود که جای قهرمان فیلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرم، اما پدر و مادرم مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا من به درس و مشقم بیشتر توجه داشته باشم.

در زمان کودکی بینهایت شیطون و بازیگوش بودم، از آنجایی که با برادرم حمید رابطه بینهایت خوبی داشتم، پایان روز با او بازی می‌کردم و به همین خاطر بازیگوشی‌هایم هم پسرانه بود. من حتی یک عروسک هم نداشتم و بهترین اسباب بازی من توپ «چهل تیکه» بود، یادم می‌آید که با بچه‌های موقعیت، کوچه را می‌بستیم و هفت سنگ یا فوتبال بازی می‌کردیم.

زمانی که در زمان راهنمایی تحصیل می‌کردم، به طور تصادفاً به من پیشنهاد اجرای برنامه «نیمرخ» داده شد، اما مادرم اعراض کرد. از این داستان چند سالی گذشت تا اینکه یک روز با دوستم که گریمور بود برای تست به دفتر «مسعود رسام» رفتیم، آن روز او با تست هنرمندان برای سریال «مروارید سرخ» مشغول بود، من هم غافل از این ماجرا نشسته بودم تا اینکه از اتاق شان آمدند بیرون و گفتند نوبت شماست. گفتم من برای تست بازیگری نیامده‌ام، دوستم آمده می باشد… او به من گفت: اکنون که آمدی بیا تست بده… آن روز خوش‌طالع بودم و در تست قبول شدم، اما می‌دانستم که خانواده‌ام اعراض خواهند کرد.

در قراردادم شرط کردم که خانواده ام هم باید پشت صحنه بیایند و گروه مروارید سرخ هم پذیرفتند. با این شرایط باز هم مادرم اعراض کرد، اما پایان متوجه شد که علاقه من به بازیگری وصف‌ناپذیر می باشد و نمی‌توانند مقابل علاقه‌ام ایستادگی کنند و این شد که به بازیگری روی آوردم و خوشحالم که مردم هم از آن استقبال کردند.

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

جدیدترین تصاویر فریبا نادری

شاخه تحصیلات و شغل فریبا نادری:
شاخه تحصیلات‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی ابتدا کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم پایان وقت کار کنم. کار سختی بود، جهت‌های گفت‌وگو من اغلب مدیران باتجربه شرکت‌های بازرگانی بودند، خوشبختانه الان در سمت مدیریت بازرگانی شرکتی بزرگ مشغول به کار هستم، طی این مدت به این عملکرد رسیدم که بیشترین نیاز مشتریان، کار خوب و درجه یک می باشد و بهتر می باشد به جای توجیه، از تمرکزفکر در اجرای کارها استفاده کرد.

 فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

تصاویر اینستاگرام فریبا نادری

علایق و ویژگیها اخلاقی فریبا نادری:
اگر نقشی را دوست نداشته باشم، به هیچ عنوان آن را قبول نمی‌کنم. من تمامی بازي کردن نقش‌هایی که در آن بازی کردم را دوست دارم.

من خیلی زودرنج، احساساتی، احساساتی و مهربان هستم، البته این را اطرافیانم می‌گویند.

آرزو می‌کنم، شبی را همه مردم دنیا، آرام و به دور از دغدغه بخوابند و هیچ کودکی گوشه خیابان روی کارتن، شب را به صبح نرساند، زمانی که بچه‌های بی‌نوا را در خیابان می‌بینم، بغض می‌کنم، تنگدستی این بچه‌ها نشان سوالی می باشد که همیشه در ذهن من باقی می‌‌ماند.

به عنوان یک زن، معمولا پوشاکی را می‌خرم که مطابق سلیقه ام باشد و هیچ وقت چیزی را صرفا به خاطر مد بودنش نخریده ام.

اصولا بشر معاشرتی هستم و از ارتباط لذت می‌برم، چرا که بشر‌ها را خیلی دوست دارم و برای احساسات‌شان بها زیادی قائلم، به همین خاطر، هم به منزل‌مان زیاد مهمان می‌‌آید و هم زیاد مهمانی می‌روم و هر دو حالت برایم خوشایند و بینهایت لذت‌بخش می باشد.

دلباخته سفرم و از هر فرصتی برای مسافرت استفاده می‌کنم، دلباخته طبیعت شمال کشور هستم به ویژه در پاییز و زمستان که زیبایی شاهکار‌ای دارد.

سعی می‌کنم در کارهای منزل هیچ وقت کم نگذارم. آشپزی شبیه بازیگری می باشد، اگر برای آن عشق و وقت صرف کنی، غذای شما خوشمزه می‌شود. بازی‌ام احتمالا خوب نباشد! (می‌خندد)، اما آشپز بینهایت خوبی هستم، درست مثل مادرم.

در بین هنرمندان طنز، بازی یوسف تیموری و رضا شفیعی‌جم را خیلی می‌پسندم.

ازدواج اول فریبا نادری:
فریبا نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، فریبا نادری گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده می باشد. او پس از مرگ همسرش مسعود رسام در سال ۱۳۸۸ دیگر ازدواج نکرد و در مصاحبه‌ای اعلام کرد هرگز با هنرمندان تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. فریبا نادری در مورد همسرش می‌گوید در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال اختلاف سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی احساس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من معلم بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم است.

تصاویر فریبا نادری,عکس های فریبا نادری,فریبا نادری

فریبا نادری و  مسعود رسام

ازدواج مجدد فریبا نادری:

فریبا نادری در سال ۹۶ با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرده می باشد. ثمره این زندگی یک دختر بنام یارا طباطبایی زاده اسفند 96 می باشد.

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

همسر دوم فریبا نادری

 تصاویر فریبا نادری:

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

 فریبا نادری و مریم کاویانی

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

دختر و همسر فریبا نادری

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

عکس ها فریبا نادری در زمان حاملگی

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

 عکسهای جدید فریبا نادری و همکارانش

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

  فریبا نادری و همسرش

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

 تصاویری جدید از فریبا نادری

فریبا نادری,بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری

 فریبا نادری و سیما تیرانداز