adobe connect چیست؟ + آموزش ادوبی کانکت

آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم افزار Adobe نرم افزار Connect Adobe Connect با توجه به نیاز روزافزون به کلاس های آنلاین مجازی، کنفرانس های اینترنتی، وب سایت ها و آموزش از راه دور، نیاز به استفاده از سیستمی برای مدیریت و استفاده از این خدمات می باشد. با سیستم کنفرانس وب Adobe Connect، معنای واقعی کلاس های ارتباط مجازی و چت آنلاین ایجاد می شود. Adobe Connect چیست؟ تمام اتاق های جلسه در یک “پوسته” چیده شده اند. هر پاد عملکرد خاصی را انجام می دهد (مانند چت، تخته سفید، یادداشت ها و غیره) Adobe Connect قبلا با نام Adobe Acrobat شناخته می شد و چندین بار نام خود را تغییر داده است. Adobe Connect یک نرم افزار آموزشی مبتنی بر وب است. تا به امروز این فناوری جایگزین آموزش سنتی شده است، سیستم Adobe Connect به عنوان بهترین پلتفرم آموزشی شناخته شده است. برای سهولت کار و وضوح تصویر، از لپ تاپ یا رایانه شخصی (PC) استفاده کنید.اگرچه قابل استفاده توسط گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید یا IOS 2- کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز یا (مک) با حداقل 1 گیگابایت حافظه اصلی 3- تم با کیفیت خوب (به دلیل امکان دستکاری) و تغییر صدا، استفاده از میکروفون و بلندگو در کلاس توصیه نمی شودنرم افزار Adobe Connect، بسته به سیستم عامل، برای وارد کردن آدرس url به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارد. این اطلاعات باید توسط مدرسه ارائه شود. پس از دریافت اطلاعات دو گزینه دارید: 1) اطلاعات مورد نظر را وارد کنید. آدرس در مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس. یک هشدار در پنجره باز ظاهر می شود. در این مرحله بهتر است گزینه Open in application را انتخاب کنید تا نرم افزار به صورت خودکار راه اندازی شود. . صفحه اول را باز کنید، آدرسی که دریافت کرده اید را در کادر مربوطه وارد کنید و دکمه Continue را بزنید، اکنون نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا به دنیای کلاس ها دسترسی پیدا کنید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect آموزش adobe connect برای ایجاد جلسه در Adobe connect اگر در یک گروه هستید، جلسات را با ورود به اتاق جلسه خود شروع کنید و دیگران را از طریق ایمیل یا پیام متنی دعوت کنید. جلسات می توانند خود به خود یا برنامه ریزی شده باشند. وقتی وارد اتاق جلسه می شوید، می توانید با شرکت کنندگان رو در رو کار کنید.برای مثال، اطلاعات جلسه را وارد کنید، درخواست‌های پیوستن به جلسات را بپذیرید یا رد کنید، پادکست‌ها را ویرایش کنید و یادداشت‌های مختلف را دریافت کنید.ابتدا به تب Meetings بروید. توجه داشته باشید که باید دسترسی مدیر داشته باشید. 2. اگر می خواهید کلاس خود را طبقه بندی کنید. روی New Folder کلیک کنید و کلاس خود را باز کنید. 3. پس از افزودن وبینار مورد نظر خود در دسته ها، روی New Meeting کلیک کنید تا به فرآیند تعریف کلاس مجازی آنلاین بروید آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect Adobe Connect Tutorial: در قسمت نام، می توانید یک نام برای وبینار خود تعیین کنید. – در قسمت Custom URL می توانید یک URL خاص را مشخص کنید – در قسمت Summary نیز می توانید شرح وبینار خود را بنویسید. این اطلاعات زمانی در دسترس خواهد بود که کاربران شرکت کننده بخواهند به وبینار متصل شوند – در قسمت ورود به سیستم، می توانید نوع و روش دسترسی کاربر را کنترل کنید. گزینه 1: فقط کاربران مشخص شده و وارد شده می توانند به این کلاس دسترسی داشته باشند و مهمانان نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند. . گزینه دوم: تمامی کاربرانی که در برنامه Adobe Connect تعریف شده اند می توانند وارد شوند. گزینه سوم: اعضا و مهمانان می توانند در صورت تایید به کلاس بپیوندند. گزینه چهارم: هر کسی با پیوند URL.شما مجاز به ورود هستید، با کلیک بر روی دکمه Done کلاس ایجاد می شود و با کلیک بر روی دکمه Next به مرحله بعدی منتقل می شوید (مراجعه به کاربران از لیست قبلی تعریف شده) شروع یک جلسه یا پایان جلسه در حالت آماده به کار ترتیب دادن برای محدود کردن موقت دسترسی به اتاق جلسه برای میزبانان و مجریانتماس کنفرانسی در انتظار است. یک میزبان می تواند یک جلسه را پایان دهد تا همه، از جمله میزبان، ناظران، و شرکت کنندگان بتوانند. تماس کنفرانسی را حذف کنید و حذف خواهد شد. لغو شرکت‌کنندگان: مدیریت دسترسی و دسترسی > لغو شرکت‌کنندگان را از منوی کشویی کنار نام اتاق جلسه در سرصفحه انتخاب کنید. مرورگر را انتخاب کنید و برای پایان جلسه روی Stop کلیک کنید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم‌افزار Adobe Connect شرکت‌کنندگانی که به یک جلسه معلق می‌پیوندند، پس از از سرگیری جلسه، به‌طور خودکار وارد سیستم می‌شوند. خروج از Adobe Connect: روی دکمه خروج از سیستم در سمت راست بالای پنجره وبینار کلیک کنید. در صورت تمایل، پیام‌های ارسال شده به شرکت‌کنندگان را مرور کنید و روی End Now کلیک کنید تا جلسه برای همه شرکت‌کنندگان پایان یابد. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect در نرم افزار adobe so، کلیک کردن بر روی ذخیره پیام، جلسه را پایان نمی دهد. به رابط کاربری هدایت خواهید شد. منبع: خوی وب

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

این تصویر و رنگ پس‌زمینه چت واتس‌اپ است. آموزش تغییر تصویر پس زمینه چت در …