چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای سند PDF به امضای الکترونیکی معروف است. با نحوه ثبت فایل های PDF با استفاده از Adobe Reader آشنا شوید. امضاها یکی از مهمترین عناصر احراز هویت هستند. در طول افزایش معاملات آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمد. در این مقاله ساده ترین و کاربردی ترین روش امضای اسناد PDF را توضیح خواهیم داد. سیستم امضای اسناد PDF با ظهور مشاغل آنلاین، نیاز به امضای دیجیتال رایج شده است. در واقع، هنگام تغییر فرآیند، باید امضای سند PDF را به درستی پر کنید. گاهی اوقات فراموش می کنیم قبل از آپلود سند PDF سند را امضا کنیم. پیش از این، برای امضای PDF، کاربران باید پس از امضا، سند را چاپ کرده و سپس آن را در قالب PDF بازنویسی می کردند. ضمناً برخی از شرکت ها متن قرارداد را به صورت پی دی اف برای پیمانکار ارسال می کنند. دارنده قرارداد باید قسمتی از قرارداد را تکمیل و در نهایت با افزودن امضا هویت خود را تایید کند.امضای روی سند PDF را امضای الکترونیکی می گویند.از امضای الکترونیکی برای انعقاد قراردادهای بین مستاجرین و مستاجرین، اجرای پروژه، قراردادهای محرمانه بودن کارکنان جدید، قراردادهای ثبت نام از سوی کارفرمایان درگیر در تجارت مرتبط با آموزش استفاده می شود.اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی مشابه امضای دست نویس است. اصولاً این نوع امضا تصویری از امضای شخص است که بر روی یک فایل PDF قرار می گیرد. امنیت و ایمنی بالایی در امضای الکترونیکی وجود دارد و هویت آنها مشخص شده است. نحوه امضای اسناد PDF به طور کلی نرم افزارهای زیادی برای امضای اسناد PDF طراحی شده اند. ساده ترین راه برای ویرایش PDF استفاده از Adobe Acrobat Reader است. این برنامه محصول شرکت ادوبی است و به طور ویژه برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. ابتدا برای افزودن یک امضای الکترونیکی به PDF، ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل مورد نظر را وارد برنامه کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید به پلتفرم Adobe دسترسی پیدا کنیم. برای این کار به تب “View” رفته و گزینه “Tools” را انتخاب کنید. در طی این فرآیند چندین گزینه ظاهر می شود که می توانید روی نماد صفحه کلید کلیک کنید. مرحله سوم در سمت راست صفحه، در قسمت Signature Toolbox با عنوان «پر کردن و امضا کردن» است.برای افزودن امضا به سند PDF، نماد امضا آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf را فشار دهید تا سند PDF را امضا کنید، به قسمت Fill بروید و در مرحله چهارم قسمت را امضا کنید، در این مرحله صفحه ای با دو گزینه Fill و Sign و Signature Request نمایش داده می شود. به نظر می رسد.برای ثبت نام و افزودن عنوان سفارشی به PDF، روی «افزودن و ورود به سیستم» کلیک کنید. سپس با کلیک بر روی گزینه «افزودن امضا» صفحه امضا را باز کنید. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDFدرج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF، امضای الکترونیکی همان امضای دستی یک فرد مجاز است. وقتی صفحه امضا ظاهر شد، پنجره جدیدی باز می شود که سه گزینه Draw، Type و Image را نشان می دهد. اگر با استفاده از نرم افزار عکس امضا می کنید، لطفاً تصویر اسکن شده را با فرمت های jpg و png ذخیره کنید. سپس بر روی گزینه Image کلیک کنید تا یک امضا به سند PDF اضافه شود، توجه داشته باشید که گزینه Image برای انتخاب یک فایل تصویری برای امضا است، در حالی که گزینه Type به کاربر اجازه می دهد تا نام خاصی را با فرمت بریده شده وارد کند. با این قابلیت می توانید روش امضا را به دلخواه تغییر دهید. و در نهایت، دکمه Draw را برای امضا فشار دهید، در طی این فرآیند، دستگاه صفحه لمسی به شما امکان می دهد با قلم یا خودکار و ماوس امضا کنید پس از امضا، مطمئن شوید که روش Signature با امضای اصلی مطابقت دارد و روی “اعمال” کلیک کنید تا اعمال شود. تغییرات .لازم به ذکر است که پس از افزودن امضا به PDF، برنامه Adobe به صورت پیش فرض امضای کاربر را ذخیره می کند.با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند از امضای پیش فرض روی همه فایل ها برای اضافه کردن امضا استفاده کنند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی افاضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف از گزینه DRAW برای امضای سند PDF استفاده کنید مرحله 6: پس از کشیدن و ذخیره امضا، فایل PDF ظاهر می شود. برای افزودن امضا، ماوس را به مکانی که می خواهید تایپ کنید حرکت دهید. سپس اندازه امضا را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت، پس از افزودن امضای مناسب، سند PDF را ذخیره کنید آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf یکی از محبوب ترین ویژگی های Adobe Reader، نوشتن امضای PDF اساس اضافه کردن امضای انتخاب شده به سند است. – سند PDF نرم افزار Adobe Reader ویژگی های زیادی دارد. یکی از ویژگی های محبوب ایجاد امضای PDF است. مرحله 1. اگر می خواهید یک امضای نوشتاری به سند PDF اضافه کنید، “Write my signature” را از منوی کشویی در بالای پنجره Place Signature انتخاب کنید. سپس عنوان امضای خود را در کادر «نام خود را وارد کنید» وارد کنید. بررسی امضای شما در قسمت “بررسی امضای شما” ظاهر می شود گزینه “تغییر سبک امضا” در مرحله دوم دارای چهار روش مختلف برای تغییر سبک امضا است. .شما می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنیدبنابراین، روی گزینه “OK” کلیک کنید تا امضای چاپی را به سند PDF اضافه کنید. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf پس از امضای سند PDF، آن را با گزینه FILE ذخیره کنید. مرحله سوم، پس از ذخیره سبک Signature، نوبت به قرار دادن امضا در جای مناسب می رسد. در این مرحله می توانید با کشیدن ماوس و حرکت انگشت خود روی دکمه سمت چپ، موقعیت و اندازه امضا را تغییر دهید. بنابراین، اگر می خواهید سند امضا شده را ذخیره کنید، “ذخیره” را در تب “File” انتخاب کنید. لازم به ذکر است که قابلیت اشتراک گذاری امضا به روش های مختلفی در سیستم Adobe تعبیه شده است که در فرم Continue to Send نشان داده شده است. منبع: خوی وب

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

این تصویر و رنگ پس‌زمینه چت واتس‌اپ است. آموزش تغییر تصویر پس زمینه چت در …