نکات مهم در طراحی پوستر فیلم

طراحی پوستر, پوسترهای فیلمطراحی پوستر, پوسترهای فیلم ویدیوهای عالی همچنین فرصت های بازاریابی عالی هستند. فیلم هایی مانند آواتار و سریال شوالیه تاریکی نمونه های خارجی هستند و خروج نادر و سریال جدایی از سیمین نمونه های داخلی این گونه فیلم ها هستند. این روزها فروش یک میلیارد دلاری یک فیلم غیرعادی نیست. در ایران بیشتر فیلم های سینماگران مشهوری چون مهرجویی، کیمیایی، کیارستمی و… آنها صدها میلیون نسخه فروختند. اما آیا به نحوه فروش این فیلم ها فکر کرده ایم؟ چگونه تماشاگران را به تماشای فیلمی که هنوز ندیده اند تشویق می کنید؟ پاسخ این سوالات را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: تبلیغات. اگر فیلم تبلیغ نمی شود، اصلاً می توانید آن را ببینید. حالا این فیلم را اسکورسیزی یا فروشنده خیابانی اش ساخته است! یکی از موثرترین راه ها برای بازاریابی فیلم، پوستر است. در این مقاله با نحوه جلب توجه، ایجاد علاقه و جذب افراد به سینما آشنا خواهید شد.الف از توجه به معنای جلب توجه و علاقه به معنای علاقه و علاقه است.این استراتژی اساس هزاران کمپین است. مهم ترین مرحله در این فرمول اولین قدم است که توجه رهگذران را به خود جلب کرده و آنها را به نگاه ترغیب می کند. استفاده از تصاویر پررنگ و روشن برای جلب توجه رهگذران ضروری نیست. اما این یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است و جای تعجب نیست که هالیوود به این نوع فیلم ها روی آورده است! تهیه کننده می تواند با استفاده از تصاویر بازیگران و یا با نمایش فضای فیلم (کمدی، عاشقانه، اکشن، ترسناک و…) در پوستر، داستان فیلم را برای مخاطب قابل درک کند. برخی از پوسترهای رایج از نظر طراحی زیبا و محبوب نیستند. اما در جلب توجه افراد بسیار خوب عمل می کنند. استفاده از تصاویر متحرک و روشن، نمای سر و گردن بازیگران و نور از جمله راه هایی است که رهگذران را وادار به نگاه چند ثانیه ای می کند.اکنون به جای استفاده از اطلاعات، این تصویر می تواند نمای نزدیک از یک بازیگر ترسیده یا کفش های یک مبارز فیلم باشد (منظورم استفاده از عکس چیزی از فیلم است که موضوع فیلم را نشان می دهد) یا یک عکس ساده (مانند عکس حداقل پوستر – این پست را ببینید) این روش می تواند به یکباره تاثیر، توجه و علاقه ایجاد کندسبک جنیفر یک نمونه کلاسیک از یک پوستر محبوب است. پوستری با تقلید (!) عجیب از پوستر TrueBlood. در این پوستر از جنسیت، فضا و تفاوت های فراوان برای جلب توجه رهگذران استفاده شده است. این پوستر همچنین به شما ایده ای درباره محتوای فیلم می دهد. این به فیلم اجازه می دهد تا فروش بیشتری به بینندگان و طرفداران ژانر وحشت داشته باشد. همه اینها با تصاویر انجام می شود 2) ایجاد علاقه 2.1) ایجاد انگیزه برای تماشای فیلم می توانید فیلمی را تماشا کنید که در آن استفاده از مثال ها و تصاویر با فیلم مطابقت نداشته باشد. برای مثال، فیلم شما یک درام یا هیجان انگیز عالی است که نمی توانید آن را از طریق نمادها توضیح دهید. در این صورت استفاده از تصاویری که به بیننده ایده ای از داستان فیلم می دهد بهترین ایده ای است که می توانید داشته باشید. بسیاری از بهترین پوسترهای فیلم مدرن از تصاویری استفاده می کنند که بیننده را در مرکز یک رویداد قرار می دهد و باعث ایجاد تنش و تشویق بیننده به تماشای فیلم می شود.عکس یکی از بازیگران فیلم در حال حل یک مشکل بزرگ، عده ای پوستر را دیدند و احساس کردند که باید فیلم را ببینند تا بدانند چه اتفاقی افتاده است.پس از تماشای تصویر بالا، بیننده چیز زیادی از فیلم دریافت نمی کند. توجه داشته باشید که فیلم جنبه حساس یا حتی روانی دارد. شاید گرم شدن کره زمین یا یک پدیده طبیعی دیگر. در واقع عکاس عمدا بیننده را گیج و گیج می کند. زیرا تنها راه فرار از این فرصت جلوی تابلوی فیلم است. این نوع طراحی بهترین راه برای طراحی پوسترهای فیلم خلاقانه و تخیلی است. به دست آوردن این دانش دشوار است، اما با تمرین می توانید به راحتی به آن دست پیدا کنید. شما می توانید هر پوستر فیلمی را که می خواهید طراحی کنید. برخی از دانش آموزان فقط زمانی انگیزه می گیرند که پول در میان باشد! تمرین کنید، سپس آموزش دریافت کنید، کار خوبی انجام دهید و در نهایت انتظار پول داشته باشید، به یاد داشته باشید که استفاده از نمادها و رنگ های ساده از فیلم می تواند معجزه کند. اما در مورد مراحل قانونی من چطور؟ من هرگز کیارستمی را نمی شناختم و از سبک کیارستمی خوشم نمی آمد، چگونه می توانستم خودم را متقاعد کنم که فیلم را ببینم؟ اینجاست که باید هوادار و غیر هوادار داشته باشیم.همیشه باید به یاد داشته باشید که هیچکس جیمز کامرون را نمی شناسد، پس سعی کنید چیزی را در پوستر فیلم بگنجانید که مردم را جذب فیلم کند.در اینجا اگر بتوانید آنها (غیر طرفداران) را وارد فیلم کنید، می توانید این کار را انجام دهید. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ پوستر Inglourious Basterds را در بالا ببینید. او یکی از معروف ترین تهیه کنندگان فیلم در جهان و هفتمین فیلم در تصویر است، اما این پوستر به سختی اشاره ای به کارگردان بزرگ دارد. چون طرفداران تارانتینو به خوبی می دانند که این فیلم ساخته شده است. به او. از طرفی طرفداران جدید چندان علاقه ای به داستان این کارگردان ندارند پس چرا این پوستر تارانتینو را توضیح می دهد؟ طرفداران قدیمی که می دانند تارانتینو یک محصول است، فیلم را تماشا خواهند کرد. در اینجا ما باید روی طرفداران و بینندگان جدیدی تمرکز کنیم که هرگز نام تارانتینو را نشنیده اند. عموماً مردم عادی بیشتر با بازیگران ارتباط دارند تا تهیه کننده ها و کارگردانان. بنابراین کشیدن تصویر یکی از شخصیت های اصلی فیلم و یا نوشتن نام او با حروف بزرگ تاثیر تبلیغاتی زیادی دارد. البته به یاد داشته باشید که قرار دادن عکس بازیگران روی پوستر فیلم یکی از بهترین راه ها برای ایجاد جذابیت است.اما این روش تقریباً استراتژی تبلیغاتی تمام پوسترهای فیلم ایرانی استاین نشریه تا آنجا پیش رفته که در سایت عفراوی مطلبی در مورد این پوسترها نوشته شده و نویسنده مدعی است که اولین پوستر است! چرا که پوستر ایرانی تنها تصویری از هنرمندان از نگاه نویسنده است. 2.3) سبک: ظاهری که مناسب فیلم باشد چه در حال فروش یک فیلم هنری باشید یا یک فیلم پرفروش، سبک مهم است. برخی از پوسترهای فیلم خاطره انگیز از سبک هنری زیبا استفاده جسورانه ای کرده اند. چیزی که این پوسترها را از رقابت هنری متمایز می کند هنر آنهاست (نسخه کنایی. منظورم پوسترهایی است که فقط هنرمندان می گیرند نه مردم عادی) و شکست آن این است که سبک پوستر شبیه خود فیلم نیست. محافظ پوستر در بالای مطالب تبلیغاتی یک نمونه کلاسیک از استفاده موثر از این تکنیک است. طراح با استفاده از رنگ زرد در کنار رنگ پس زمینه سرد، توجه علاقه مندان به کتاب را به خود جلب کرده و سبکی کمیک خلق کرده است. همچنین، این پوستر دقیق است زیرا از همان توضیحات فیلم استفاده می کند (یعنی برای نشان دادن ایده فیلم، نه مثلاً شرح کتاب).قرارداد این است که این پوستر می تواند روی جلد DVD و سایر مواد تبلیغاتی استفاده شود و در نهایت پس از اکران فیلم شکست بزرگی خواهد بود.مشکل تغییر سایز کاور فیلم دی وی دی. بسیاری از فیلم های تولید شده از طرح های متفاوتی برای جلد دی وی دی خود نسبت به پوسترهای تبلیغاتی خود استفاده می کنند. اما در بین فیلم های باکیفیت همچنان از پوستر به عنوان کاور دی وی دی استفاده می شود، همانطور که می گویید معروف ترین پوسترها، عنوان ها و تصاویر باید در یک دی وی دی کوچک به صورت پوستر بزرگ ظاهر شوند، ژوراسیک خیلی خوب است و در برش بزرگ یا کوچک، پوستر شما برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین باید واضح و قابل ویرایش باشد. به علاوه حتی کاور نیز توانایی انجام فرآیند جلب توجه و ایجاد علاقه را دارد. 3.2) دانش اگر این یک بازی سطح است، سری همیشه بالاتر است. دفتر بلیط من دلیل خوبی برای این دارم. آنها جزو پرفروش ترین فیلم های این مجموعه هستند. مثل سریال هری پاتر. از یک فیلم خوب یا یک فیلم مهمانی گرفته تا یک فیلم کاملاً تجاری، تعداد کمی می توانند فروش خوبی را مانند فیلم های این مجموعه تضمین کنند.به همین دلیل است که آنها فیلم های مختلف می خوانند اول اینکه این سری مقاله مهم است.معمولاً با یک عنوان بزرگ بالای بوم و یک تصویر به سرعت قابل درک روی پوستر، بهترین نمونه، سری پوسترهای پدرخوانده است. هر سه از طراحی، بحران و موفقیت تجاری فیلم های قبلی خود برای فروش و جلب توجه مخاطب استفاده کردند.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

این تصویر و رنگ پس‌زمینه چت واتس‌اپ است. آموزش تغییر تصویر پس زمینه چت در …